Ania KamontANNA KAMONT

Wykładowca akademicki, trener języka angielskiego, autorka materiałów do nauki języka angielskiego, redaktor językowy, tłumacz.

Od 2005 roku prowadzę zajęcia z ogólnego, biznesowego oraz akademickiego języka angielskiego (w tym zajęcia online) . Na kursach wprowadzam nowoczesne technologie wspomagające naukę języków obcych, integrację treści i języka (tzn. nauczania o świecie poprzez angielski) oraz elementy coachingu i neurolingwistyki.

 W latach 2006-2011 pracowałam jako konsultant językowy oraz specjalista do spraw metodyki nauczania języków obcych, prowadząc hospitacje i opiekę metodyczną nad lektorami, opracowując programy nauczania oraz techniki i metody pracy, diagnozując poziom umiejętności językowych kandydatów, prowadząc szkolenia, prezentacje oraz audyty językowe (m.in. dla Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego – projekt Top 500 Innovators ). W tym okresie prowadziłam zajęcia dla pracowników takich firm jak: PSE, AVIVA , Telekomunikacja Polska, H&M, Edipresse, Sanofi Pasteur, Ministerstwo Finansów.

 Od 2008r. prowadzę zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich oraz podyplomowych w Lingwistycznej Szkole Wyższej w Warszawie (m.in. pisanie akademickie i stylistyka; gramatyka praktyczna, konwersacje, warsztaty metodyczne – multimedialne nauczanie języka angielskiego). W latach 2010-2014 pełniłam funkcję Koordynatora modułu Praktycznej Nauki Języka Angielskiego. W 2014 roku zostałam opiekunem praktyk studenckich specjalizacji nauczycielskiej.

Jako trener i wykładowca byłam prelegentem licznych konferencji poświęconych nauczaniu języków obcych, m.in.  IATEFL Polska; Kongresu PASE;  Miedzynarodowej Konferencji Naukowo Dydaktycznej LSW, konferencji Lektorat 2.0  organizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Ponadto, jestem autorką licznych artykułów dla nauczycieli języka angielskiego publikowanych w kraju i zagranicą oraz materiałów do nauki języka angielskiego dla uczniów na wszystkich poziomach zaawansowania.

W pracy zawodowej zajmuję się również tłumaczeniem tekstów naukowych, marketingowych  i popularnonaukowych  z dziedzin takich jak edukacja, medycyna, HR czy IT. Posiadam doświadczenie redaktorskie, zdobyte dzięki współpracy z wydawnictwami CH BECK i EDGARD oraz recenzowaniu artykułów dla ‘The Journal of Teaching English with Technology’.

Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się na zagadnieniach związanych z nauczaniem online, psychologią nauczania i uczenia się, neurolingwistyką, podejściem leksykalnym w nauczaniu języków obcych, nauką słownictwa, coachingiem językowym oraz współczesnymi trendami w edukacji i kształceniu. 

 

WYBRANE ARTYKUŁY

1. Extending the classroom PART 1, PART 2, PART 3

 Modern English Teacher - 2012

2. Strategie nauki języków obcych

 The Teacher- 2011

3. New Vision for Vocabulary Revision – PART 1, PART 2, PART 3

 The Teacher- 2011

4. Polish your English Grammar

 The Teacher- 2012

5. Making the most of your virtual classroom

 Modern English Teacher- 2013

6. A good read

 Modern English Teacher– 2013

7. Teachers as learners

 Modern English Teacher- 2013

8. A grammar shock

 English Teaching Professional- 2014

9. How to Skype up your English classes

 Modern English Teacher- 2014

10. Visual Representation of Past Discourse

 English Teaching Professional- 2015

11. The LLL approach to listening

English Teaching Professional – 2016

 

 WYBRANE PUBLIKACJE

 Kieszonkowiec angielski Piece of Cake. Edgard

Angielski dla zabieganych. Edgard

Angielski Aktywnie. Trening na 200 sposobów. Edgard.

Angielski Kryminał z ćwiczeniami Penny Black Investigates. Edgard.

Angielski Powieść dla dorosłych z ćwiczeniami Serena’s Nocturnes. Edgard.

Angielski Powieść science fiction z ćwiczeniami The Eldrich Club. Edgard.

Angielski w Anegdotach. Celebrities. Edgard.

 

WYSTĄPIENIA KONFERENCYJNE

 1. Extending the classroom – ELT online resources

 Lektorat 2.0, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie- wrzesień 2012

2. Creating Virtual Classrooms by means of VLE

 W Dialogu Języków i Kultur, LSW w Warszawie- listopad 2012

3. MOOCs for language instructors

 W Dialogu Języków i Kultur, LSW w Warszawie- listopad 2013

4. Beyond the classroom – practical ways of honing students’ language skills in-between classes (co-presenter)

 PASE Congress 2014- maj 2014

5. Multimedia in English Language Teaching

 Warsztat dla nauczycieli języka angielskiego organizowany przez LSW w Warszawie, wrzesień 2014

6. Skype classes – tricks of the trade

 23rd IATEFL PL Conference Lublin- wrzesień 2014

7. Brain-friendly learning – practical application of neurodidactics in a foreign language classroom

 V Miedzynarodowa Konferencja Naukowo Dydaktyczna LSW- czerwiec 2015

 

 English Grammar for Polish students– blog objaśniający zagadnienia gramatyczne dla uczących się języka angielskiego

POWRÓT

ZAPISY I INFORMACJE

 

Partnerzy: Malwina Dietrich, Anna Kamont i Alicja Fandrejewska

Kontakt:

ALFA PROFESSIONAL TRAINING 

NIP: 593-229-64-50

Email: kontakt@alfalang.pl  Tel: +48 881 950 934

Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej.

 

KONTAKT

kontakt@alfalang.pl
+48 888 747 030